De Mythe

Ik was zonet vanuit de stoel waarin ik nu zit naar mijn boeken aan het kijken, en vroeg me af welk van hen binnenkort het herlezen nog eens waard zou zijn, als ik die turf van Littell uitgelezen heb (duurt nog wel even). Kwam er vrij snel uit. Vroeg me af of de tekst op het internet zou staan, voor de luiwammessen onder ons wiens nieuwsgierigheid gewekt is. En zie!

Het is één van de belangrijkste boeken uit mijn leven geweest. Albert Camus’ “De Mythe van Sisyphus”.  Helemaal gratis op  het web te vinden, blijkbaar! Daar moet ik straks nog wat verder rondneuzen.

En tenslotte vanavond naar een hopelijk zeer boeiende vergadering. Wat een fijne dag!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Ethica, the noble art of writing

Geef een reactie

