Back to the world…

… na een wel zeer lange zomerslaap keer ik terug naar cyberland, om opnieuw af en toe wat nieuwigheden op het net te plaatsen.  Dit gebeurt, zoals u kan zien, niet meer op mijn oude website http://www.maximiliaanderawijde.be (wat uiteindelijk steeds omslachtiger en tijdrovender werk werd wegens té weinig ervaring met CSS, wordpressbroncodes en andere dingen die ik gewoon niet kan en waarvoor ik de tijd niet heb om het tot tevredenheid te leren), maar wel op deze nieuwe blog.

Mogelijk keert mijn “eigen” URL ooit wel weer terug, maar geef dat nog een paar jaar de tijd om zich, al dan niet met hulp van schoonbroer, grondig en tot ieders tevredenheid te ontwikkelen!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder allerlei

Geef een reactie

