Een afgewerkt bureau en een half-afgewerkte living later terug wat leven in de digitale brouwerij. Tijd voor een nieuw postje, mensen.

Als ik erover nadenk dat we hoopten half september in het bezit te zijn van een afgewerkte woon-eet- en studeerkamer + keuken en we ondertussen drie maanden zitten en nog niet halfweg zitten, tja. Dat dat (zie mijn vorige post) met een paar weekjes uitgesteld moest worden door afspraken met aannemers, daar konden we nog
inkomen. Maar dat we nu dus, een kleine drie maanden later, nog altijd geen keuken hebben, begint ons stilaan de oren uit te komen. Maar beterschap zou in zicht moeten zijn met een aannemer die ons op het hart heeft gedrukt zeker te komen op 11 december. Dus leven we op hoop, lief en ik.

Enfin, dat we zelf een kleine logistieke blunder hebben begaan door zelf in eerste instantie het werk van de aannemer af te wachten (september zijn drukke beroepsbezigheidstherapiemaanden voor mij, weetuwel) en zo de hele maand oktober door hebben zitten wàchten, durf ik soms gemakshalve te willen vergeten. Lukt dus niet echt.

Enfin, een afgewerkt bureau later (met sfeer, kaarsjes, geverniste vloer en artistiekerige strepen op de muur) beginnen lief en ik ons voor de eerste keer in ons eigen huis wat meer thuis te voelen.

Nog enkele weken te gaan.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Ons huis

Geef een reactie

